Wednesday, August 17, 2011

Shopping Raya!!



Ewahhh! kata shopping raya tapi kenapa gambar ni yang keluar..hehehe.biasalah ni sebagai introductionnya :) Gambar di ambil minggu lepas masa weolls otw ke Sunway Pyramid.



Tudung tu actually kaler turquoise macam gambar kat bawah ni.. Tak sah kalau tak camwhores -______-



Nasib baik masa ambil gambar ni takde orang.. kalau tak, naya je saya tak pasal pasal malu..hehe.. Tandas dalam Sunway Pyramid ni saya rasa, one of the best toilet dalam shopping complex. bersih dan luas. memang best!



Kasut Baru Yiyen from Cotton on Kids! Yiyen nampak je Butterfly terus nak yang tu.. yang kaler hitam tu, saya yang pilih sebab dah lama Yiyen takde kasut hitam. Murah je kasut ni uolls!



RM44 per pair
tapi kalau beli 2 pairs dapat RM60. murah kan! cantik dan selesa. Boleh tukar tukar kasut raya masa Raya nanti :)



Ni pula wedges baru ku..tapi kan lepas beli hari tu.. ada pula berkenan dengan sandal lain :( Mungkin nak let go wedges ni.. sangat selesa.. saiz 7, kalau ada sesiapa yg berkenan, email saya ok. (septembia1409@yahoo.com)



Dapat angpow raya dari Jusco.. tapi sampul jer. isi takdak :D



Sesi menerai baju dalam fitting room.. as usual amik gambar bersama yiyen..



Ingat tak baju ni? baju ni adalah hadiah birthday dari my bff last year. It's from Dorothy Perkins.



Kasut butterfly dari Cotton On Kids..



Wah pesyen ape ntah ni.. dah tak tau nak posing dah..hahaha.. yang ni masa try baju raya kat D'Rias SACC Mall. Baju Raya dah beli tapi bukan yang ni. tapi Baju raya ku tahun ni memang dibeli dikedai yang sama juga :) Baju ni ada lagi kat sana. siap ada diskaun. rasanya tak sampai rm200. Kalau berkenan.. cepat cepatlah ke sana ye. That's all for now. banyak lagi nak cerita tapi tak cukup masa nak taip. nak gi shopping pula lepas ni..hehe tata!





No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin