Friday, August 12, 2011

Homaigad so cute!


Mengucap sekejap... bukannya apa, bagi penggemar jam tangan seperti saya ni memang tergugat iman bila melihat jam tangan yang cantik macam ni -____- maafkan saya..



Oh! comel sekali bila melihat jam tangan Marc By Marc Jacobs ni! kalerful pula tu, memang sesuai bila berada di tangan saya..hehe perasan lagi :)



Haa.. yang ni lagi satu buat ku terpana.. kaler hijau yang redup tu sama je macam kaler blog saya ni.. comel juga kelihatan nya disitu..



Ok jom kita usha jam tangan Fossil pula. Sekarang ni dah memang trend jam tangan ceramic kan? bagi saya ianya nampak classy dan sesuai untuk orang yang allergic dengan jam stainless steel..



Hmmmm... ni pun cute juga.. alahai pengsan juga usha usha jam ni.. semua macam nak :) aku nak itu aku nak itu!! sebenarnya jam tangan ni adalah birthday wishlistku.. that's why usha ni. tapi rasanya belum birthday (14.09.2011) dah tak sabar nak pakai.. haha!



Oh putih lagi suci! kamu memang amat sesuai bila berada di lengan ku :) sekali lagi. jangan muntah ye kengkawan :D hati dah tertarik dengan jam tangan berunsurkan ceramic, ada bling bling ini. tapikan kalau jumpa yang stainless steel dan berkenan dihati pun nak juga :) jangan risau saya usha mana jam yang berkenan dihati..harusss nak jam baru untuk raya!

p/s: jom usha jam sama sama biar mata berpinar pinar!


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin