Wednesday, August 24, 2011

new scarf :)



Salam semua.. terasa macam lama pula saya tak update blog ni kan.. busy sikit sejak dua menjak ni..

Lagipun ada pula sesuatu yang mengganggu perasaan ni :) tapi takpe semua dah settle. Biasalah kalau ada orang tu suka bertindak melulu tanpa usul periksa. Adab percakapan pun dah hilang entah ke mana. Perasaan orang lain tak dihiraukan.. tapi Alhamdulillah semua dah ok. the truth is out there.. harap2 lah orang tu ubah cara percakapan yang sememangnya "kurang ajar" bagi saya. kerana sejak kecil saya memang di didik dengan tata susila percakapan. tak payah lah nak tengking2 dan herdik2 orang..

Ok berbalik kepada cerita tajuk utama di atas.. saya sebenarnya dah lama nak beli scarf yg mcm turban ni. hari tu, gi plaza masalam, terjumpa scarf ni. terus beli :) dapat dgn harga rm29.90. agak murah kan. sebab online saya tengok harga dia mencecah rm80. Nanti ada gambar yang jelas lagi pakai scarf ni, saya upload ok. Selamat berbuka semua :)

sent from my iPhone


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin