Thursday, August 11, 2011

Hasil Belian 2 minggu lepas





Wah wah wah! borong sakan nampaknya!
Jangan terkeliru.. ni sebenarnya hasil shoppingan mak saya 2 minggu lepas.. masa tu kebetulan saya cuti keje malam. Mak & bapa saya datang dari Sabah untuk melawat cucu cucunya si yiyen & neidal :)
Mak bagitau nak cari baju raya, so saya pun cadangkan ke SACC Mall sebab kat sana banyak butik kegemaran saya :)

Lama belek punya belek kat butik tu, Mak pun terbeli 4 pasang baju dari butik D'Rias.
-___- cool kan? hehe. i told ya, masuk D'Rias tu mesti berkenan satu atau dua baju! kalau tak pun, gi butik Chantek, Qamilla, Lemari etc.

Pastu gi butik Guess pula, terbeli 4 biji beg lagi. kalau bukan sale takde la terbeli banyak camtu.. rasanya masih sale up to 40% kat Guess tu. uolls gi lah ye :)
Kat Bonia pula, mak beli 3 pasang kasut dan 2 biji beg lagi. oh! pengsan. hehe. tulah dia. like mother like daughter!! haha!!

sent from my iPhone






No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin