Friday, February 18, 2011

Fridge magnet ku yang tak seberapa


Walaupun tak sebanyak mana koleksi fridge magnet ku..tapi ku sudi berkongsi gambar dengan uolls semua :) hehe.. sebenarnya dah lama kumpul fridge magnet ni..tapi masa nak pindah rumah hari tu,banyak yang hilang & pecah..sayang sekali..sape pengumpul fridge magnet di sini? and sesiapa yang nak gi bercuti kat oversea tu..bagitau lah kat saya sebab nak kirim beli ok.nak menambah koleksi :)



Cute tak? siap ada hush puppies punya fridge magnet gittew..


Untuk view yang lebih jelas..
rasanya fridge magnet yang paling lama saya simpan ialah yang Garfield tu..dah dekat 10 tahun rasanya..fridge magnet tu sebenarnya saya beli untuk di lekatkan kat fridge rumah kat sabah..tapi bila balik hari tu..geram pula tengok sebab cute sangat..so saya pun bawak balik KL..buruk siku kan..hehehe..


Fridge Magnet saya ni ada juga hasil pemberian kawan2 as a gift kalau diorang gi melancong..


Eh..ni bukan gambar fridge magnet ye..saja tempek kat sini :) kasi tengok dapur i yang tak berapa comel ni..hehe..uolls yang ada buat entry pasal fridge magnet tu..bagilah link kat saya..nak juga tengok hasil pengumpulan FM uollss ok..


ADIOS!

3 comments:

  1. As salam mamayiyen...blog anda adalah antara blog feveret saya.....teruja membaca tulisan anda setiap kali....saya juga suka nak berkongsi mengenai minat saya yg sama dengan mamayiyen iaitu mengumpul FM....saya dah pun buat entry khas untuk mamayiyen tau......di sini....http://nurshazura.blogspot.com/2011/02/koleksi-fridge-magnet-mama.html
    salam perkenalan ya.....

    ReplyDelete
  2. hi nur..
    wah thank u sudi baca blog saya yang tak seberapa ni..
    saya dah baca entry Fridge Magnet tu & also psl Mamayiyen :) ngeeee....
    thank u once again ye nur sudi juga buat entri FM & MY .. nanti saya share kat blog..

    ReplyDelete
  3. Tambah koleksi fridge magnet jom :)

    http://susunatursioca.blogspot.com/2013/09/sticky-post-berita-baik-ada-penaja.html

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin