Sunday, January 23, 2011

what we wear during Groceries shopping :)


uhh..lagak gaya seperti seorang model :p
hehe..ni pose masa nak gi groceries shopping petang tadi..pegi ke AEON Bukit Tinggi, Klang je sebab dekat dengan rumah. lagi pun memang suka sangat pegi sana..dah lah besar tempat tu then facilities pun not bad.parking jangan cakap lah memang banyak.no need to berebut2 parking..




tapi yang sebenarnya nak tunjuk baju yang 1st time ku pakai setelah 2 tahun tersimpan dalam almari baju ku.. :p masa nak jalan tadi..belek2 baju dalam almari, ternampak baju ni..terus je rasa nak pakai..baju ni telah di berikan oleh kakak ku kartini, 2 tahun lepas tapi xpernah pakai..rasa mcm xsesuai jer..tapi tadi bila try..hmmm not bad..terus sarungkan ke badan.. jangan terkejut ye..baju dalam almari yg masih belum di pakai sangat banyak..xtau nak jual ke atau apa..sape yg ada suggestion tolong bgtau ok..



ok tak? baju ni berunsurkan batik indon rasanya..
pakai dengan legging je tadi..



yiyen pula pakai pink top dari AdamKids hadiah birthday dari bff ku masa birthday dia hari tu..
kalau jalan gi mana2 dia yang pilih sendiri baju dia..cuma i yang akan bagi pendapat sesuai atau tidak..



neidal masa dalam kereta tadi..sibuk bermain dengan 'bibi' dia :)



bila panggil nama dia mesti senyum..
uhh..Love u ensemboy!


ha ni dia baju neidal masa gi shopping tadi..biasalah kalau dia semua dari CottonOn Baby.. Goodboy jer dia duduk dalam stroller tadi.dia ni memang kalau tolak dalam stroller mesti xnangis dan xmeragam..tu yang suka shopping dengan neidal ni..berjam2 pun dia akan jadi GoodBoy! so terpaksalah shopping selalu nih! hehe..



papa & son :)
papa seperti biasa..sempoi.com.. jeans + t-shirt + sandal as owez :)
....
neidal perasan nak berjalan sendiri.. mungkin dalam sebulan lagi jalan lah dia..


p/s: barang2 shopping lupa nak snap :p alah..barang2 keperluan harian jer..lain lah kalau ada yg best..pasti ku share.. yang penting dapat collect JCard point yang boleh di tukar ke voucher Jusco..


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin