Sunday, January 23, 2011

Patah tumbuh hilang berganti :)

Ewah ewah..
tajuk entry macam suspen jerr..
ape ni tajuk lain gambar lain..saje je nak bagi uolls tertanya2..



mula2 nak tayang muka kami dulu :)
then

si dia yang hensem ini
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
cak!!




Neidal dah tumbuh 4 batang gigi!!
yahoo..
dan dalam masa terdekat ni ada 2 batang lagi akan menyusul sebab dah ada tanda2 gigi nak keluar si sebelah gigi atas tu..
suke sangat!


ensemboy yang dah ada gigi..hehehe..

tapi....
lain pula jadinya dengan kakak dia ni..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

uppsie!!



sebatang gigi depan yiyen dah patah semalam :)
xsabar nak tengok gigi kekal dia tumbuh pula..patah tumbuh hilang berganti..betul kan tajuk tu :p


p/s: ada org email saya maksud nama Neidal..saya ada buat entry psl tu dulu di SINI cekidaut :)


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin