Monday, January 24, 2011

muka photostat :)


Tidak di nafikan ramai kawan2 cakap muka saya dan yiyen sama :)
well.. mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan..



gambar ni masa yiyen berumur 5 tahun (2009)
comel tak kami? :p



see how long is her hair..
rindu dengan rambut panjang dia ni :(
apakan daya terpaksa potong due to darjah satu sudah..



ha! ni lagi kenangan masa rambut yiyen panjang hari tu..
eh eh..dah terkeluar dari tajuk dah ni..sebenarnya just nak bandingkan gambar yiyen masa umur 5 tahun dengan gambar saya masa umur 5 tahun dulu..hehe..jangan terkejut ye..
sila scroll gambar di bawah ni..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..



klik gambar untuk imej lebih jelas ok..




me in Red Pants :)
masa tinggal kat obersi dulu katanyer :p

sama tak? sama tak?
comel tak comel tak??????

*abaikan muka merajuk tu* hehehe..

2 comments:

  1. hehehe.. yeap. . terkejut tgk masa datang rumah aritu.. SAMA !

    ReplyDelete
  2. hehe like mother like daughter azie :)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin