Thursday, June 16, 2011

Lagu Terhenti Disini OST Nora Elena


Sape yang tak tengok Nora Elena ni memang tak geng lah.. hehehe..acah je lah.. saya tau memang ramai yang minat sangat Drama bersiri Nora Elena kat tv3 ni kan.. Just nak share dengan uolls pasal lagu yang selalu didendangkan dalam drama tu..


Lagu : Terhenti Disini
Penyanyi : Asfan



Ni dia penyanyi Asfan tu.. (kami panggil dia Affan) kawan adik i, si Richado ni.. hehehe.. masa ni saya jemput adik, Richado (pakai topi) dengan Asfan untuk buat persembahan masa function tempat keje saya tahun lepas.. (Anaesthesia Nite) masa ni dia dah perdengarkan lagu tu dalam kereta masa otw ke Hotel Pan Pacific tu..dengar je lagu tu terus akan ingat sebab lirik dia best..



ok yang ni pula Asfan dengan adik perempuan saya cheng2 (yohana) oh ye, saya baru tengok fb Asfan,dia baru je bertunang minggu lepas. Tahniah Affan :)



yang ni takde kena mengena...saja nak letak..hehehe... ni masa function tu juga..



ni kami adik beradik..



ha..yang ni saya dan kawan2 bergambar atas stage :)

ok kalau nak dengan lagu Asfan tu.. ni link kat YouTube
kalau nak baca pasal function kami tu klik kat SINI

itu jer nak share..
tak sabar nak tunggu pukul 7 last episod Nora Elena malam ni..nasib baik i cuti :) yahoo!!


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin