Monday, June 6, 2011

KungFu Panda 2 with Yiyen


Yeeeeeeeha! Xiao Po in da hauz!! Xiao Po tu nama si Panda comel tu.. sape yang tak tengok Kung Fu Panda 2 ni lagi..dipersilakanlah tengok ye sebab saya dan Yiyen really enjoyed this movie..Rasa nak tengok lagi sekali pun ada..so i give this movie 5 stars!


See betapa excitednya saya sampai bagi rate macam tu..memang menghiburkan cerita ni tau!..
Cerita KP2 ni 90% berunsurkan komedi dan 10% babak sedih.. percaya tak masa tengok cerita ni ada terselit babak sedih yang membuatkan saya nangis T___T tsk..hehehe.. babak Po masa kecil tu lah yang buat saya menangis.. tengok Nur Kasih The Movie menangis..tengok Kung Fu Panda 2 pun menangis :) yiyen siap tanya..nape mama menangis? inikan cerita lawak? haha..xpelah dia tak paham lagi erti perpisahan..terutama sekali perpisahan ibu dan anak..memang menyentuh perasaan ku..




Ni sebenarnya tiket KP2 yang saya dan Yiyen tengok 30May lepas.. saya purchased via GSC Apps.. senang dan mudah macam beli tiket NKTM hari tu juga..bayar guna Maybank2u thru iPhone jer.. best betul JJCM sambil tengok wayang dengan yiyen ni.. macam bestfriend pula kami :p Ok , next movie ape ye? hmmmm...

oh, sebelum terlupa saya nak bagi uolls tengok gambar Xiao Po (Po masa kecil) comel sangaattttt!


CAK!






CAK!






CAK!








CAK!


Comel kan? :)


4 comments:

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin