Monday, June 20, 2011

I tak slim,baju tu yang slim!



Hi uolls! Entry hari ni dimulakan dengan gambar separuh jiwaku eh..separuh gambar mukaku :)
hehe..bukannya ape..asyik gambar tuan je masuk sini..haaa..hari ni saya tak letak gambar muka tuan BLOG :p







Tipuuuuu!!







Tuan blog nak masuk juga! ok ok..just nak share pasal baju ni.. hari tu ada blog's reader tanya saya dan kirim minta saya belikan baju ni untuk dia..hi Ujie! so kebetulan nak gi sini keesokkan harinya..saya pun ok jelah.. baju ni comel tak? bagi saya baju ni cute sangat! sesuai untuk uolls juga.. bila pakai baju ni rasa selesa sebab stretchable.. but so sorry saiz untuk Ujie dah habes..so xdapatlah belikan dia baju ni..saya belikan dia baju lain tapi same colour dan design seakan akan.. she liked it dan muat kat dia..syukur :)



Jangan terpedaya ok..baju ni yang selim tapi i tetap tak selim selim lagi..tengah dalam progress menyelimkan diri sekarang..harap2 berjaya sebelum birthday i ,14 september ni sebab ada orang janji nak belikan hadiah istimewa sekali kalau i dapat selimkan badan :)
Sanggup tak makan malam sebulan uolls!
dah turun 4kg ni.. another 3kg to go untuk sampai ke berat asal sebelum mengandungkan neidal..berat sebelum mengandungkan anak pertama jangan haraplah dapat sebab sebelum mengandungkan yiyen, berat i xpernah lebih 50kg :(

ok doakan mamayiyen dapat berat yang diinginkan tu ye...Aminnn..


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin