Monday, May 30, 2011

Cik iPoon dapat baju baru lagi..


Baru 3 bulan pakai iPhone4 dah 5 kali tukar baju cik iPoon kita ni :) memang beruntung dapat tuan macam saya ni..hehehe..




Ikut susunan from Left > Right.. itulah dia baju cik iPoon kita tidak termasuk satu lagi baju dia saya dah bagi pada mak saya yang baru beli iPhone4 juga :) Semuanya ni saya beli di tempat berasingan.. petang tadi dapat baju baru lagi untuk cik iPoon saya..mesti dia happy sebab...




Cak! dapat cover badan dia dengan cartoon Mickey Mouse ni! Actually yiyen yang excited sangat bila nampak cover ni.terus suruh saya beli..mama dia ni pun teruslah beli :)



Cutekan.. kaler pink pula tu..sweet sangat :) saya beli dengan harga RM25 je ni..murah ke mahal? sebab tempat lain saya tengok harga mencecah RM50.. kalau sesiapa nak pesan cover ni boleh je..saya boleh belikan..siap ada cartoon Pooh,Spongebob,Snowwhite dan beberapa design lain..

nak pesan thru email ye (poslaju tambah rm3) septembia1409@yahoo.com Thank You

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin