Monday, May 2, 2011

Nice One


Kita selang selikan cerita pasal Birthday Neidal dengan iklan baju ni ye :) i tau uolls suka baca pasal fesyen kan.. Cantik tak baju yang saya pakai kat bawah ni? baju ni actually saya cuba beberapa minggu lepas kat KL Central..



Harga baju ni dalam rm50 kalau tak silap saya.. pernah juga nampak design baju macam ni dalan beberapa blogshop tapi macam mahal sedikit..



Baju ni ada dalam 6 colour.. tapi saya berkenan dengan kaler yang ni..lagipun belum pernah beli lagi kaler dress macam ni..tapi kan fyi..baju ni saya tak beli lagi..hari tu macam rushing sket nak pilih yang mana satu..lepas try baju ni ingat nak pikir2 dulu..last last balik.. tak beli pun..hari ni baru menyesal..hmmmm bila lah dapat ke KL central lagi ni....


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin