Tuesday, June 22, 2010

Si Puteh baru ku :)

Memang kalau dah kaki shopping..mestilah entry semua berkisarkan shopping jer kan.. Ha ni sebenarnya wedges yang suda lama ku idam2 kan. mengidam wedges coach sebenarnya..tapi ini pun sudah memadai buatku..wedges ni di beli di Hush Puppies Sunway Pyramid kalau xsilap saya.Tulah banyak sangat pegi shopping complex sampai lupa beli kat mana :)


Kenapa putih? memang saya suka putih..almaklumlah kasut kerja pun putih..dan memang kebanyakkan kasut yang di beli pun putih..kalau tak percaya sila lihat my previous entry disini .
so udah bisa percaya? hmmm..kata orang putih itu bersih dan putih itu suci..saya setuju. Bila pakai apa juga kaler yang berunsurkan putih,rasa tenang je..tapi satu je,kalau dah pilih putih tu..kenalah selalu berhati hati sebab nanti berputih mata pula..

Cantik kan wedges pilihan ku ini..apa yang penting,selesa sekali...Tapi kan yang sebenarnya si Puteh yang saya maksudkan dengan tajuk di atas tu,bukan lah wedges ni...saja mau bikin kasi panjang cerita dan buat suspen sekejap...tapi yang sebenarnya bukan lah suspen sangat pun..ni dia si Puteh ku yang sebenarnya dan "samting spesel" yang kunyatakan di previous entry ku semalam......sudah sedia? jeng jeng jeng ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tapikan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....eee....
malulah nak bagitau
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
oklah
untuk kakak,abang dan adik2ku,
terimalah
Si Puteh baruku :)
awwwwwwwwww!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Selamat datang ke dalam keluargaku si puteh..Harap kamu baik2 saja denganku :)
Syukur di atas nikmat ini..Alhamdulillah..

5 comments:

  1. Salam bingo waa suda upgrade oo kan...ngam la tu sbb kluarga btambah sudakan....duii sama pula ni pilih putih juga...huhuhu

    ReplyDelete
  2. wow, bestnye kereta baru, enjoy!

    ReplyDelete
  3. hi andy..hehe..aramaiti!
    yaya: baby baru,kereta pun nak baru :p

    ReplyDelete
  4. yehaa.. biasa kulihat ni... hehehe..

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin