Sunday, March 13, 2011

Lelong! Lelong! JAM Murah!!


Okey seperti yang di janjikan hari tu..ni lah dia 3 utas jam tangan yang saya nak jual tu..hehehe.. bukannya apa kesian tersimpan dalam bekas jam ku.memang jarang jarang pakai :p kesian kat diorang. bagus cari tuan yang memang nak pakai diorang ni selalu.. silalah pilih kalau berkenan.kalau tak berkenan pun takpe,i simpan jelah.. :p



From left to right: GUESS (grey), TITUS (black), ELLESSE (white) semuanya berkonsepkan.. Genuine Leather. yang Ellesse tu ada 24-hour,date & day display :) All in a good condition cuma the leather je yang bertukar kaler sikit.kebiasaan berlaku untuk semua barangan Leather :) Box pula, InsyaAllah saya bagi box jam tersebut,tapi kalau saya dah tak jumpa box dia.saya akan ganti yang lain mana yang berkesesuaian lah ok.. kekadang box tu lupa letak kat mana..sorry..



Gambar belakang jam.. sorrylah gambar agak kelam sedikit..almaklumlah kamera HP.. bila lah nak dapatkan HP yang ada tinggi megapixel ni..hmmm.. ok ok enuff with that.. price ada di bawah ni ye. dan sebarang pertanyaan atau nak beli ke..boleh tanya kt ruangan comment atau email direct pada saya di sini septembia1409@yahoo.com

GUESS: RM150 retail price was RM499
TITUS: RM190 retail price was RM749
ELLESSE: RM200 retail price was RM799


murah kan saya jual?? nak murah lagi? silalah email kepada saya ok.can nego a bit lah :)
p/s: gambar jam ELLESSE ni lbh kurang mcm JAM ni tapi besi dia kaler gold lah :)

Selamat tidur dan selamat berkerja di pagi Isnin esok ye! Nanite!


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin