Tuesday, August 24, 2010

Si penyenyum Neidal..


Eh..apsal lak ensemboy ni ketawa terbahak bahak?
ha...
tulah yang saya nak cerita kat sini ni..
sekarang bila agah neidal, dia dah pandai tersenyum senyum
dan ketawa terbahak bahak :)



tengok lah tu..
seronok sangat dia..



pastu dia tunggu kita agah dia balik pula..



then start senyum balik..



pastu sekarang dah pandai
bercakap sorang sorang sampai xlarat nak layan..



buat muka geram pula tu..
siap ketap bibir..
...eeee...
saya pun bertambah geram dengan dgn dia ni..



dan lagi
dan lagi

ok lah itu jer nak update..
menaip dalam gelap ni sbb semua dah tido..
wa pun sikijap jam lagi mau tito :p


alzreil neidal aka ensemboy dengan mamanya
suka panggil neidal dgn gelaran ensemboy sbb dia akan terus toleh kepada kita kalau panggil nama tu :)

hehe perasan.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin