Monday, July 25, 2011

What's inside the Party Packs??


Holla guys!! Happy Monday! hari ni nak buat entry yang uolls paling gemari :) Entry pasal preparation for Birthday Party. Ramai yang email tanya what's inside Neidal's Party packs masa birthday dia April lepas.. Bagi sesiapa yang memang pembaca tegar blog saya ini, pasti dah tengok party pack Neidal kan :) Ni dia..


All done by myself.. accept the sticker la.. yang tu i tempah :) selain tu semua saya yang uruskan.. FYI, saya memang menerima tempahan nak buat Party pack ni. The details nanti saya tulis kat bahagian bawah ok.



Ni pembantu merangkap membantu makan isi goodie pack tu..hehehe.. sambil menyelam sambil minum air kan yen :D Yiyen ni kalau kerja kerja macam ni, serahkan saja kepada dia.. confirm dia nak tolong kita :)



This is what's inside the Party pack! Ni masa birthday Neidal hari tu.. yang ni saya ada order personalised cookies..kalau nak tempah Party Pack ni dari saya, saya xsertakan cookies tu sebab cookies tu kena tempah 3 minggu awal.. kalau ada sesiapa yang berminat, saya boleh buatkan yang simple dari ni..

harga 1 party pack ni RM5 termasuk the personalised sticker
but without the cookies ok.
ada dalam 5pcs makanan dalam tu.

must placed order at least 2 weeks before birthday.
tapi kalau awal dari tu lagi baik :)
all Party Pack have to self pickup at Carrefour Bukit rimau, Shah Alam :)
Payment has to be made after the order ok.
TQ

GET DISCOUNT!
order 40packs and above, get 5% discount
pay only rm190..
uolls lenggang kangkung je, i buat keje..ok tak? hehehe..

email me to order SEPTEMBIA1409@YAHOO.COM

-Thank you-
Mamayiyen


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin