Saturday, December 10, 2011

Hujung tahun sudah..



Assalamualaikum semua..
Sedar tak sedar kita dah sampai pun ke penghujung tahun 2011.. tahun depan dah 2012 pula.. macam ngeri dengar bunyi tahun 2012 kan.. siapa yang dah tengok filem 2012 mesti tau apa yang saya maksudkan..

Saya bertugas sebagai penjawat awam pun dah genap 10 tahun, tahun 2011 ni.. harus raikan sebenarnya tapi oleh kerana busy sangat sampai terlupa :)

Oh ya.. tahun depan insyaAllah saya nak sambung belajar katanyerr.. sambung belajar biasa je. bukannya ke obersi pun.. Kemungkinan besar banyak assignment so blog ni mungkin delay sikit update dia.. whatever it is.. kalau ada masa terluang suda pasti saya akan update juga..

Sebagai menutup penghujung 2011 ni, InsyaAllah saya dan keluarga akan berkumpul di Kuching, Sarawak. Family gathering omputih cakap :D

Nanti di lain entry kita cerita pasal Azam tahun baru pula ok.. uolls bagitaulah apa azam tahun baru uolls.. saya nak tau juga :) ok..

good nite..

p/s: nanti nak bagi hadiah kepada pembaca tegar blog saya ni.. tunggukan announcement dari saya ok.. haruss :))

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin