Saturday, April 9, 2011

Entry makan makan


Minggu lepas adalah minggu makan makan bagi saya :) manakan tidak gambar dalam entry ni semuanya makanan je.. Gambar di bawah ni sudah pasti menggugat keimanan orang orang yang nak berdiet kan..



Daim Whole cake ni adalah Birthday cake adik saya Yohana 2nd of April yang lalu.. Dia cakap dah selalu celebrate dengan kek SecretRecipe.. so kali ni dia nak kek Daim pula..Good Idea Cheng! Did you guys know that we can buy this Daim Whole cake kat kedai Ikea yang kat sebelah jual sausage bun tu? alah kat depan tempat cashier Ikea tu.. RM25 je uolls!! Puas hati dapat makan kek Daim tanpa ke Ikea :)



Ni Birthday treats si Cheng Cheng untuk we olls sekeluarga..oleh kerana tak dapat join dia celebrate her Birthday at RedBox The Curve hari tu, dia belikan we olls Dominos Pizza ni..Thank You Cheng! terus terliur tengok gambar ni.. makan pizza dengan air Sprite memang sedap!



Ni pula McDonald Voucher yang saya dapat masa beli lunch kat Mcd hari tu..boleh redeem before 31st of March je.so apa lagi hari tu bila perasan voucher dah nak expired..me & yiyen cepat cepat meredeemnya..Beli minimum RM5 purchase,FREE 2 Big Breakfast! sape taknak kan..harusslah nak!



Sebelum makan Breakfast tersebut.yang RM5 tu, i beli Hot Pancake jer..



Haaaa! ni lagi seronok.. Kek Lapis dari Sarawak yang telah di angkut oleh adikku si Cheng Cheng. Diakan dah pindah Sarawak sekarang..so masa dia datang KL hari tu,dia tapaukan saya dengan 4 jenis kek lapis ni..paling sedap kek lapis cheese yang first time saya makan..sedap gilak!



pandangan atas kek lapis



Siap packing dalam kotak.. terbaekk dari ladang kek Dayang Salhah ni :) Kek lapis dia ni memang sangat Femes kat Sarawak..



Owh ya..ni ada satu iklan nak buat..uolls dah pernah cuba tak roti Soft Roll Gardenia Delicia ni??
Aduh sedap banget okeh! Kalau tak percaya silalah beli..murah je Rm0.90.. saya suka sangat sebab dalam dia ada rasa macam buttermilk.. nyum nyums.. gambar last pula ada kat bawah ni..
.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

ni dia..







biskut kecil comel kegemaran yiyen.Like dotter like mother betul lah Yiyen ni sebab masa kecil saya pun minat makanan ni :) sape tau apa nama biskut ni??

oklah..itu je entry pasal makanan saya buat masa ni.. nanti kalau ada makanan best best saya post lagi..uolls yang ada cerita pasal makanan, marilah share dengan saya..


1 comment:

  1. ohh suka gila biskut yang comel tu!!xtau pun apa nama die.hehe

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin