Saturday, April 30, 2011

Another Birthday Pack :)


Ok i know you guys been waiting for this kind of post.. sebab saya pun suka bab creative creative ni.. i mean kalau buat sesuatu party..saya pasti teruja.. ni dia another Birthday pack untuk Neidal yesterday..yang ni saya ada buat lebih sikit lah.. untuk sahabat handai dan kaum keluarga :) sepupu sepupu Neidal yang jauh nun di Sabah pun pasti ku beri..



Comel tak? sticker ni di inspirasikan oleh saya then telah di design oleh Dally from Marryme2u juga..saya memang suka order dari dia sebab cepat sangat dia buatkan order kita ni then siap hantar kat rumah lagi tau!



Birthday pack yang belum diisi..just untuk sesi bergambar dulu..hehe.. actually nak cari kesemua bekas ni yang kaler kuning je..tapi takde..yang ada kesemuanya kalerful je.. saya suka buat dalam bekas ni sebab orang takkan buang bekas ni..kalau guna paperbag, mesti lepas tu nak kena buang kan..thats why..kalau bekas ni boleh diguna semua :)



pandangan sisi



some of the The Birthday packsssss.... yeehaa!!



Ok, oleh kerana ada orang email tanya samaada saya terima tempahan utk Goodies macam ni? pasti saya jawab yes! kan..so sesiapa yang berminat nak tempah..please email me (septembia1409@yahoo.com) on what theme & ur budget okey :) boleh jer i tolong buatkan....wah bisnes pula dia :p haruss!

Love,
MamaYiyeNeidal



3 comments:

  1. hai mamayiyen. nak tanya mana u beli bekas tu ye?i pun rasa nak guna bekas macamni, sbb kalau guna paper bag sure kids akan buang lepas dapat all the chocs n candy kan..hihih thanks ye yang

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin