Thursday, October 20, 2011

Hello Hana Montana!


Weeeee!! Mom, Dad & Cheng2 arrived safely at Great Falls, Montana USA this morning after a loooong journey :) Syukur Alhamdulillah.. Gambar kat bawah ni adalah gambar theyolls masa sampai kat Airport Great Falls. Adik ku Yohan ambil diorang kat airport :) saya pula teruja..hehehe.. bukannya apa.. saya tau nak ke USA bukannya senang apatah lagi kos tiket flight nak ke sana utk seorang adalah lebik 10k ok.. so uolls pandai pandai lah darab untuk 3 orang berapa ye. itu belum termasuk lagi perbelanjaan itu ini.. nasib baik lah ada rezeki sedikit, ayah, mak dan adik dapat lah ke sana.. Syukran ya Allah..





Happy bila Cheng2 (adik bungsu) yang dalam family saya dapat ke USA akhirnya.. sebab dia seorang je dalam family tak pernah ke sana. Masa kami balik dari USA, tahun 1986 dulu, dia belum lahir lagi. kesian dia.. kami tinggal kat Boston pun tak lama 3 tahun je. Tapi sempatlah merasa tinggal di negara orang kan :) Nama Cheng2 is Yohana actually..so saya cakap dengan dia, nanti sampai Montana, nama dah boleh tukar jadi HANA MONTANA! heeee..


Teruja tengok rumah adik ku kat US :) cantik, comel, cute & putih! awww! terus teringat cerita Denise the menace.. macam ni lah rumah dia dalam cerita tu kan?? Pastu tengok kereta pula.. suka!! Rasa nak terbang ke sana sekarang juga.. tapi apakan daya :(

Takpe2 sat lagi.. esok esok mesti Cheng2 gi shopping tu. I know you Cheng! belikan kakak mu HANDBAG satuuuuu boleeee??

Haruss!!

2 comments:

  1. berliur tinguk gmbr ja la aku ngo pasal harga flight pigi sana tu ba doiii

    ReplyDelete
  2. tulah ati.. aku pun telan air liur juga ni.. hehe..

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin