Tuesday, March 2, 2010

Pendaftaran Tahun Satu Yiyen utk Sesi 2010

Bulan lepas, kami telah daftar Yiyen utk Darjah 1 utk sesi 2010.. oleh kerana Sekolah yang paling dekat dengan rumah,ialah SK Bukit Rimau, so kami pun daftar Yiyen ke sekolah ini..pada mulanya nak daftar yiyen ke Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (Cina) tapi oleh kerana anakku ini amatlah lemah lembut..kalau kena marah mesti menangis..inikan nak sekolah SRJK..confirm banyak Homework then kalau xsiap,mesti kena marah..Yiyen mesti menangis..so,xjadi lah hantar SRJK..

Ini dia Yiyen's future sekolah for 2010...Sign board xberapa jelas sangat.. Masa mendaftar hari tu,kami orang yang ke 120..so mmg dah ramai sangat orang daftar..nasib baik daftar awal2 sebab kalau lambat,mesti kena hantar yiyen ke School yang jauh dari rumah..nanti kami juga yang susah..

Papayiyen kat pondok Guard untuk mengambil Tag bagi urusan Rasmi ke Pejabat Sekolah ini..
Kat paper tu terpampang syarat2 untuk pendaftaran Tahun Satu bagi sesi 2010.. Pendaftaran ni, tidak seperti yang ku sangka..kerana ia mengambil masa selama tidak sampai 30 minit..so fast! ingatkan kena tunggu sampai 2-3 jam..nasib baik cepat prosesnya..

Peace uolls...xsangka anakku ini akan masuk darjah 1 tahun depan..awww... Ni gambar Yiyen kt bilik..nak posing dengan barang2 adiknya konon...wah! wah! wah! dia yang terlebih excited okeh! xsabar nak tunggu kedatangan adik BOY katanye..hehehe.. Tiap2 hari tanya.."hari ni berapa hb mama? bila adik nak lahir ni?" "Yiyen xsabar nak main dengan adik" ish ish ish..Yiyen...Yiyen...

Sempat lagi pose sebelum tidur semalam...Ok la mamayiyen pun nak sleep ni..mata pun dah kecik.. Jumpa lagi di lain entry ok..Babai..
xoxo..

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin