Sunday, July 22, 2012

Salam Ramadhan dari Mamayiyen sekeluarga.





Salam semua, macamana dengan 1st day puasa ni? Mungkin ada hikmah bila 1st day puasa jatuh pada hari Sabtu tahun ni, so ramai yang bercuti dan balik ke kampung berbuka dengan kaum keluarga.

Saya pun cuti hari ni sampai hari Isnin, sebab baru je habis kerja malam semalam. So takde lah terasa penat dan lapar sangat hari ni kan. Dapat berehat kat rumah. Kalau berkerja mungkin terasa sikit kepenatan tu.

Yiyen pun Alhamdulillah dapat habiskan puasa dia hari ni. Hopefully dia dapat puasa penuh tahun ni macam tahun lepas juga. InsyaAllah..

Salam Ramadhan semua :)


Love,
Mamayiyen sekeluarga ❤


1 comment:

  1. selamat menjalani ibadah puasa ye > Salam kenal n dh follow u 287

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin