Thursday, September 15, 2011

Amirah Zahirah 3rd Ladybugs Birthday Bash!!


Salam semua... cuti cuti macam ni lah baru ada masa nak update blog :) Cuti macam ni memang istimewa sangat untuk saya sebab nak meraikan harijadi yang ke 31 ni lain sikit.. kena tenang dan damai taknak gaduh gaduh dan taknak penat penat bekerja.. hehe..



Ok lets start cerita Birthday si comel Amirah Zahirah ni.. Dalam keluarga panggil dia Mia. Dia ni baru masuk 3 tahun tapi sangat petah bercakap. Semua dia yang nak control. tak nak itu tak nak ini.. biasalah budak budak kan mia :) kalau pegang microphone untuk berkaraoke lagi lah.. dia je yang pegang mic tu..



Ok yang ni mamayiyen *_____* i segan letak tatoo tu kat pipi, so lekat kat tangan pun ok..kan. kang orang cakap macam budak budak pula..walaupon memang jiwa masih budak budak. haha!



Ni dia Table set up Birthday Mia.. Saya dan kakak yg susunkan.. termasuk juga semua ahli keluarga lain untuk decoration dia.. Actually ni hari raya ke 3, so birthday mia ni sekali dengan open house kami.. so memang ramai sangat orang datang hari tu..



Me & my sister, cheng cheng. dia pakai tatoo kat pipi -_____-



Ni birthday girl yang taknak bergambar. puas saya pujuk. rasanya dia tengah mengantuk ni. that's why taknak pose..



Yiyen dengan baju yang saya tempah dari kawan saya :) cute kan baju dia.. saya beli kain jer.. upah jahit murah pula tu. memang berbaloi. lain kali nak tempah lagi ye kak chedah..



Saya dengan ensemboy saya yang sangat ligat ke sana ke mari.. tak daya nak mengejar dah :D



Lil bugs in da hauzz!



Me with my 1st cousin. ramai cakap muka kami seiras :)



Cheng cheng jadi photograper katanyer.. tapi official photographer hari tu adik saya yang sorang lagi, Richado :)



Mama mia in da hauzzz!! tema kami memang merah & hitam hari tu..



Amirah 3rd Birthday cake from Secret Recipe! btw, malam tu ada 4 biji kek untuk dipotong untuk kami semua yang lahir pada bulan ogos & september. tapi kek yang lain tu kami potong kat dapur jer. maluu..hehehe..



Ladybugs everywhere!!!



Gambar pastries ni apsal ye.. saya dah rotate pun masih senget. biarlah.. malas nak layan..



Ladybugs Cupcakes yang kakak saya tempah kat KK.



The birthday giftpacks untuk para tetamu.. the cirle tags tu dari CreativeGeniusPrint & the stickers is from MarryMe2u :)



Party packs for childrens!



The pinata



Anak kazen ku, Yuna!



Kazen lagi!



My cousin, Jill with yiyen :)



Saya bersama pengapit birthday girl. yiyen & audra.. tapi lupa nak snap yiyen dengan audra.. baju diorang kan sama.. ruginyer...



Tatoo ku! senang je buka tatoo ni.guna baby oil je..



Me with my SIL, enang :)



Anak anak cousin ku..



wee!!



Neidal yang tak henti henti kejar kucing di luar rumah. berpeluh peluh dia.. suka sangat dengan kucing sekarang ni. kat hp saya balik balik suruh buka youtube pasal kucing..meowwwww... katanyer..



Neidal duduk atas lantai takut kena dukung masuk dalam rumah.. memang nakal dia nih!



Anak cousin lagi.. Nadzirah with my anak buah Audra..



Comel kan diorang? tengok baju Audra.. same pattern with yiyen. tapi lupa nak gambar bersama :( dua dua baju tu saya tempah khas untuk Amirah dan Yiyen. tapi oleh kerana Amirah dah ada baju nak pakai masa birthday tu, so Audra pakai baju tu hari tu :)



Me & yiyen



Dengan si manis Jane yang sudi datang ke rumah ku :)



Cheng cheng with Agha anak Jane..



Last but not least.. gambar ibu ibu merah hitam :) hehehe.. comel tak kami?? that's all for now.. itu je cerita Birthday Mia.. Happy sebab birthday Mia berjalan dengan lancar.. FYI, all party items yang uolls nampak dalam gambar tu.. di kirim oleh adik saya Yohan dari USA :) kat Malaysia.. mana nak cari barang barang macam tu kan..


Till we meet again.. tata!


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin