Friday, September 4, 2009

Hadiah untuk Yiyen

Walaupun birthday Yiyen 2 bulan lagi...
aku memang xtahan kalau nampak yang cantik,
sebab rugi woo kalau tak beli...
Cute kan dress Burberry ni..
teruja betul bila nampak baju ni hari tu..
terus beli..
nasib baik ada saiz utk Yiyen..
inilah baju raya yiyen.
tapi raya pertama mestilah pakai baju kurung juga..
cuma belum sempat beli lagi..

ni pula sweater baru yiyen..
nice combination brown+pink..
comel kan..kalau ada saiz utk dewasa..nak juga beli utk diri sendiri bole?
hehehe...

yiyen cakap nanti nak pakai masa naik flight balik sabah
time nak raya nanti..

mamayiyen yang belum beli baju raya :(
its ok..next week akan ku rembat
baju yang telah berkenan di hatiku itu..
but..harga baju tu separuh ribu..
wahai hubby ku,
boleh kah daku membeli baju itteww? :)
SACC Mall..wait for me ok!

Yiyen yang tersengih sengih dapat baju baru...


Thank You mama!
nasib baik cakap tengkiu..

p/s: bday yiyen 29 Nov ni...
what should i give to her..
hmmmmm....

she
requested
a
lot
actually
......
never mind
will
think
about it later..


nsst/bingo

2 comments:

  1. cntek nyer baju burberry yiyen... jeles... hahah.. wah bday yiyen ngn aunty filla nov.. sama ler kiter leh gang!! hahah.. comel ar gambo yiyen yg last tu!!!

    ReplyDelete
  2. hi filla..
    baju tu mmg cantik..saya pun jeles..
    kalau ada saiz besar kan best..
    wah..sama ke?berapa hb tu? manatau bole
    celeb sama2...hehe..
    tengkiu2..gambo yg last tu,guna hp..
    kalau x,nak hantar kt filla buat frame..
    tp xleh kan.. :(

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin