Friday, August 24, 2012

I ❤ beach by Mamayiyen.





Gittew.. tajuk tak tahan :) Tak sah tak gi pantai kalau balik nganu kan. So semalam ada sesi camwhore bersama anak saudara dan SIL. Yiyen Neidal sibuk main pasir pantai, so tak banyak sangat gambar diorang. Mama dia consentrate sorang sorang bergambar :D

Pantai bukit Keluang ni dekat je dengan rumah hubby kat Terengganu. dalam 20 minit rasanya. Kat sini siap ada Resort lagi tapi kami tak gi lah semalam, sebab tujuan memang nak berphotoshoot je :)

Ok, nantikan gambar seterusnya selepas ni ye. tata..

Dress : Penny chiffon maxi dress by Thepoplook ❤

2 comments:

  1. cantik baju from the pop look tu!
    baju dieorg selalu sold out! -_-!

    http://bysabrinart.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hi Sabrina..
    haah kan kena beli cepat, kalau tak mesti soldout. baju ni mula2 nampak je hari tu, terus berkenan :)

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin