Tuesday, May 29, 2012

Dua tahun satu bulan ❤




Alhamdulillah..
Harini genaplah ensemboy saya 2 tahun satu bulan. Kalau tengok kalendar memang lambat je masa berlalu, tapi kalau tak tengok, tup tup dah besar dah Neidal saya ni :)

Rambut Neidal bahagian telinga tu baru je saya potong minggu lepas. kesian pula tengok dia macam rimas kena rambut kat telinga. Bila dah potong rambut camtu, terus muka jadi lain +_______+ hubby cakap muka Neidal dah jadi macam Messi pemain bolasepak tu. Dan memang sekarang ni Neidal suka sangat main bolasepak. Dalam rumah memang itu je lah kerja dia. Gambar kat bawah ni pun tengah main bola kat Tasik Kemuning.

Apa apa pun, He's a toddler now :)
❤❤❤


Sent from my iPhone


2 comments:

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin