Wednesday, April 9, 2014

Dad & PET - CT Scan





Semalam, 8 April 2014 tarikh bapa buat prosedur PET Scan kat Hospital tempat saya berkerja. Tujuan prosedur ini di lakukan adalah untuk mengetahui staging Cancer bapa.

Berdebar nak tau keputusan hujung minggu ni atau minggu depan. Harap2 kanser bapa tak merebak ke mana2 & boleh dirawat. Keadaan bapa sekarang memang lemah. Batuk, rasa mual muntah, tak boleh tidur malam, takde selera makan & bapa nampak tertekan sangat :(

Sedih sangat melihat keadaan bapa macam ni. Bapa yang sekarang bukan lagi macam dulu. Kuat & tabah, sekarang lemah & kurang semangat. Dah banyak kali bagi kata2 perangsang & pujuk bapa untuk melawan kanser dia tapi keadaan bapa tak mengizinkan lagi buat masa ni.

Ya Allah ya Tuhan ku, Kau sembuhkan lah penyakit bapa ku ini ya Allah.. Amin ya rabbil alamin..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin