Monday, July 22, 2013

Macamana puasa uolls?

Hi semua!

Actually nak post gambar ni semalam tapi terlupa :) Harini dah 13 Ramadhan kan. Alhamdulillah.. dah dekat 2 minggu berpuasa.

Apa juadah buka puasa uolls? Bagi saya masak sendiri adalah yang terbaik. Kecuali kuih atau manisan kadang2 cik abang belikan. Percaya tak yang saya 1st time gi bazaar Ramadhan Sabtu lepas? sila percaya. hehe. Saya memang lemah sikit nak gi bazaar sebab xtahan bau makanan yang menyelerakan ittew. Mesti asid hydrocloric dalam perut terus menbuak2 kalau terhidu makanan. Lagi satu, kalau pegi, mesti semua saya nak beli. Almaklumlah tengah lapar memang macam tu.

Ok lah ape2 pun. Semoga kita semua tabah dan tak letih menghadapi bulan Ramadhan seperti tahun2 sudah. Nak2 buat rakan2 yang berkerja di bidang perubatan ini. Memang mencabar :)
Nanti lah kalau ada masa saya share cerita salah satu cabaran ittew.

Tata!

2 comments:

  1. salam mamayiyen....sama la..saya pun tk g bazar...hr kerja suami dh tolong masak..kikiki..suami masuk bazar hanya nk g beli akok/onde-onde saja..;-))

    ReplyDelete
  2. sama la sis, sy pun first time g bazar ramadhan sabtu lepas...bkn sbb sy xleh tgk mknn tp malas nak sesak2 kat situ...hihi

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin