Wednesday, February 8, 2012

Hari camwhoring sedunia :)



Ni actually gambar 2 minggu lepas. tengok dalam photo album, banyak sangat gambar, so tetiba nak upload gambar gambar ni kat belog sendiri T_______T
Saya tau, saya buka pro, tapi usaha tangga kejayaan kan :)

Jom layan gambar gambar ini.





Gambar satu
aka gambar profile picture terbaru utk Twitter & FB keww :))
cool tak? hehe..




Gambar dua




Gambar tiga




Gambar empat




Gambar lima




Gambar enam




Gambar tujuh


bersama anak anak tersayang :)



Gambar lapan


bersama si ensemboy lidah oren sebab baru lepas makan cekelat :D


Gambar sembilan




Gambar sepuluh




Gambar sebelas



Gambar last :)




phewwww.... saja je datang angin nak bergambar kan. hehe.. nak try try gaya Hana Tajima ni sebenarnya dengan tudung baru keww!

p/s: masih belum ketemu siapa yang bakal akan dapat VOUCHER tu.
sape yang nak cepat cepat baca entry terdahulu ok. its FREE for my readers :)




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin