Friday, February 3, 2012

Dear Loyal readers of MAMAYIYEN.BLOGSPOT !



HOLLA!





I'm giving away this vouchers to my loyal readers :)

Sorry, sebenarnya dah lama nak bagi hadiah untuk pembaca setia blog Mamayiyen ni..
tetapi disebabkan oleh kesuntukan masa nak update (sibuk dengan praktikal & kelas) so agak terlewat sedikit pemberian hadiah ni.






Voucher Afternoon High Tea ni saya nak bagi FREE! kepada siapa yang rasa dia layak dapatkan voucher ni :) Oh sudah tentu dia adalah my followers :) so follow mamayiyen sekarang! hehe..
Please tell me why ok. And please let me know via comment kat bawah ni atau via Facebook or Twitter. But you have to tag me supaya saya tau la. Paling senang, bagi link dia kat comment kat bawah ni. Alah, senang je.. cakap je suka baca Mamayiyen.blogspot.. sudey..kehkehkeh! paling paling pun, buat sedikit entry pasal Blog saya ni dalam blog uolls. Nanti saya baca & sambil sambil tu boleh promote blog uolls juga kan.





Hadiah dia adalah:

Afternoon High Tea. Meal for 2 People: 2 a la carte dishes + Free flow of desserts and drinks at Checkers Café, Dorsett Regency Kuala Lumpur (4 stars hotel tu! & yang penting sekali boleh makan desserts & drinks sampai kenyang!)






Boleh guna voucher ni dari Feb 9, 2012 – May 9, 2012. So kalau rasa rasa nak makan high tea dengan cik abang tu, boleh lah ajak dia sekali kan :D



p/s: saya akan emailkan voucher ni kepada yang layak tu ye :) cepat bertindak sekarang!! hehe!




Mamayiyen Loves all her Readers!

yeah!!





No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin