Monday, November 14, 2011

Sambungan souvenir!



Ok gambar ni dah upload kat instagram juga. those who follow saya kat instagram dah tengok dah saya menggayakan t-shirt I Love London ni :) Thank you Cheng for the tee..




Salah satu makanan yang di bawak balik dari USA oleh adik ku ialah popcorn ini. Bila nampak Cheng Cheng tweet pasal Poppycock ni, terus suruh tapau! Dia cakap sedapnya ya ampun!! Bila dia dah sampai Sabah..Yang mula mula rasa is adik, abang & kakak saya.. yelah masa diorang transit kat KLIA hari tu, beg theyolls dah direct ke Sabah..so memang tak sempat nak merasa Poppycock ni...Diorang semua cakap sedap. terbaekk la sampai berebut pastu nak habiskan konon taknak kasi saya rasa.. kebetulan 3hari lepas tu adik saya Cheng cheng kena datang KL untuk kursus pula..so dia bawakkan lah untuk saya.. Nasib baik dapat merasa 1 peket! FYI,Cheng cheng tapau 10 peket Poppycock ni dari USA! Mula2 masuk mulut jer terus speechless sebab caramel dia tengah mencair dalam mulut! haha! memang sedap i tell you Poppycock ni. Nape kat Malaysia takde jual eh? kalau tak,boleh borong 10 peket lagi :D Saya pernah juga dengar satu brand lagi yakni popcorn Garret eh? diorang cakap popcorn ni sedap juga.. mohon share kalau tau ye :)




10 helai baju untuk saya,hubby dan anak anak :) haruss best! ada wrangler, Levi's, kenneth Cole etc.. harga pula murah murah semuanya. bila saya tengok tag dah murah, adik cakap ada discount lagi. OMG! saya tak boleh bayangkan kalau saya yang pegi USA tu..confirm Gedung Ross tu saya pajak! hehe..




Baju ni sengaja nak highlight sebab Cheng Cheng cakap bapa saya yang pilihkan untuk saya! Pandai sekali bapa pilih baju untuk saya,, bila pakai baju ni sangat cantik dan terletak je.. nanti harus update kalau saya dah pakai baju ni ye.. Thank you Pa!




Ni pula baju Neidal. Di beli dari Montana, tempat adik saya tinggal.. Yang best pasal baju ni.. ialah dia akan Glow in the dark! best kan.. malam malam kalau nak cari Neidal, tengok je mana baju yang menyala :D bila tau baju ni GITD, Yiyen pun terus jeles.. dia cakap kenapa baju dia tak Glow? hmmmm... nasib baik saya terus cakap takpelah Yiyen dapat jeans Levi's.. mahal tau jeans ni..terus dia terdiam :)

That's all for now..Ada lagi barang sebenarnya..tapi biarlah rahsia.. hehehe..jangan marah!! Awwwwwwwww!!


3 comments:

  1. garret mmg sedap and akan bukak di klcc la kak...:) b4 this nearest is USS..:(

    ReplyDelete
  2. Hi Lyeinalilies..tulah baru dapat tau yg dah buka kat KLCC. nanti nak gi try cari lah :)

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin