Tuesday, November 8, 2011

Perkhabaran gembira serentak :)



Gembira sungguh petang tadi.. Ambil Yiyen dari sekolah, Yiyen bagitau yang dia dapat no 3 untuk final exam dalam kelas.. Syukur Alhamdulillah.. walaupun dapat no 3 sebab Yiyen memang berada dalam kelas yang boleh tahan tinggi saingannya.. Yiyen baru 3 bulan dalam kelas tu setelah exam penapisan LINUS di lakukan dan Yiyen masuk kelas perdana.. dia masa tu dapat (no 2) dan rakan sekelas dia yang dapat (no 1) semester pertama di tukarkan ke kelas ni..

So kiranya memang saingan hebat jugalah.. markah yang rendah hanyalah Bahasa Arab. tapi nak buat macamana kan.. Yiyen memang xpernah belajar B.Arab lagi.. Kelas KAFA pun dia tak masuk lagi. InsyaAllah tahun depan nak hantar dia.. Markah exam pendidikan Islam dia pun agak membanggakan saya sebab soalan semua dalam bahasa Jawi dan Yiyen dapat markah 84%! i wonder macamana dia baca jawi dengan pandai sedangkan tak masuk Kelas KAFA lagi.. hmmmmm... well done Yiyen!

Khabar gembira yang kedua ialah.....


ehem.... suami dinaikkan gaji :) walaupun sedikit tapi gembira jugalah kan.. terlepaslah beban sedikit tahun depan kan.. Thank you Allah.

Alhamdulillah syukur diatas nikmat ini..


2 comments:

  1. Seronoknye dengan khabar gembira tu..hehe..awak..saya maksudkan berjiran tu..umah saya kat area kota kemuning gak..area pinggiran kemuning tu..tapi weekend je dapat balik..sebab skrg keje kat Penang..

    thanks sudi reply ye..

    ReplyDelete
  2. oic..
    thank u juga sbb sudi jenguk blog saya ni :)
    mmg gembira bila yiyen dapat keputusan dia tu..
    bersyukur jugalah w/pun dpt no 3 :)

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin