Thursday, November 17, 2011

Syukur my Yiyen





Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT. Yiyen dah pun selesai penyampaian hadiah kat sekolah dia pagi tadi.
Rasa bangga dan nak menitik airmata saya bila nampak anak sendiri naik pentas T_____T
Rupanya begini rasanya bila mak dan ayah saya tengok saya masa naik pentas darjah satu dulu.. seingat saya masa darjah satu sampai darjah 6 dulu nombor dalam kelas selalu dapat no 1 - 3 juga :) memang setiap tahun naik pentas.

Tapi masa tu tak tau apa2. bila orang panggil naik pentas, saya naik je :) rupanya mak ayah yang bangga. anak dia senyum je naik pentas.. balik rumah mak dan ayah bagi hadiah dan bawa gi makan KFC. dulu kan nak makan KFC memang susah sikit. hehe..

Whatever it is I am so proud of you my Yiyen :) Tahun depan belajar rajin rajin lagi ok.. nanti mama bagi hadiah besar ok :)




2 comments:

  1. alhamdullilah.... harap2 dptla saya tgk YN naik pentas... bila tu tak taula... kerjanya nengok tv ngn main game ajer... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. thanks mimie..
    InsyaAllah dapat :)
    berkat usaha & tunjuk ajar kita..
    pasti berjaya anak2..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin