Saturday, March 15, 2014

Sedikit update mengenai pembedahan bapa.



Salam semua,

Bapa saya telah Discaj dari wad, Hospital Queen Elizabeth II, selepas Pembedahan kedua Khamis lepas ( 6 Mac 2014 )  Ayah saya telah menjalani pembedahan major iaitu Lobectomy ( mengeluarkan 1/3 daripada paru2 kanannya ) Bapa telah masuk wad pada 5 Mac 2014 & keluar wad pada 15 Mac 2014. 11 hari dalam wad termasuk CICU.

Nanti saya akan update lagi mengenai pembedahan bapa saya bila ada kelapangan yang panjang.
Buat masa ini, penjagaan yang rapi harus diambil kira untuk bapa saya. Pemakanan dia pun perlu dijaga.

InsyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar lepas ni.

Love,
Mamayiyen

1 comment:

  1. alhamdulillah semo nye selamat..
    jom follow blog sy http://jantungk.blogspot.com/

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin