Sunday, November 24, 2013

Jatuh chenta dengan LMH ! The Heirs !



Hehehe..
Tajuk tak tahan. Sape yang bersama saya?

Maksud saya sape yang tengah layan atau kemaruk Drama Korea The Heirs sekarang? Sebenarnya dah lama tak layan cerita Korea. Tapi sejak dua menjak dah ada Astro Beyond HD ni, hari hari saya layan ataupun dengan istilah lain, marathon cerita Korea kat Channel 393 Astro OneHD. Semua cerita saya follow. Tapi paling minat dengan cerita The Heirs.




Ni gambar Hero & Heroin dia. My LMH! huhuhu..





Ini pelakon pelakon yang menjayakan Drama ni. Serius BEST gila cerita ni. Uolls yang tertengok cerita ni walaupun terlepas episod 1, maksud saya terus tertengok episod 2 atau 3, confirm akan jatuh cinta juga dengan drama ni tau. Believe me :) hehehe.. Tapi saya memang tunggu2 cerita ni. bila tengok iklan haritu, macam best je, terus tunggu depan tv tengok episod pertama. Lepas tengok episod pertama haritu, terus jatuh chenta.


 

Nampak tak pakwe i tu? hehehehe..berangan tau! Dia ni lah yang menaikkan rating drama ni. Rasanya lah. Tengok muka pun dah tau. confirm menjadi kegilaan gadis2 di luar sana. termasuk SAYA. hehehehe!

Oh Lee Min Ho!


Sesiapa yang nak layan cerita ni online dan nak tengok laju2 tanpa tunggu episod kat tv ( sebab tv baru episod 6 ) boleh lah ke http://www.dramago.com/ dan pilih Drama The Heirs ok. Kat Ch393 , The Inheritors :)

Selamat menonton & tak tido malam uolls. hehehe..

yang benar,
Kekasih gelap LMH

hahaha!






No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin