Sunday, June 17, 2012

Happy Father's Day Pa :)

Walaupun sedang bersedih, sekurang kurangnya dapat gembirakan hati Bapa di Hari Bapa ini :)

Alhamdulillah parcel Poslaju yang saya kirim Selasa lepas, sampai kat Sabah Khamis lepas lagi. Tapi parcel tu baru sempat di ambil pagi tadi.

Kehilangan nenek tersayang amatlah dirasai oleh kami sekeluarga terutama bapa saya sebab kami amat rapat dengan nenek. Biarlah memori indah bersama nenek terpahat indah di jiwa kami semua..

Banyak yang saya nak ceritakan disini mengenai kepergian nenek saya tapi belum ada masa yang sesuai lagi. Bapa adalah anak sulung dalam keluarganya & tanggungjawab bapa saya memang besar untuk adik beradik dan keluarga.

Setiap yang berlaku ada hikmah dariNYA. Apa apa pun, Life must go on & once again Happy Father's Day Pa!

p/s: Bapa nampak mudalah bila pakai baju RL ni. hehe..


❤ from your Daughter & Son.

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin