Wednesday, February 5, 2014

Neidal new leather shoes!



Salam Rabu semua! 
Nak share untuk sesiapa yang ada anak kecil terutamanya anak lelaki & nak pakaikan diorang kasut trendy macam ni, bolehlah ke kiosk LG floor, Sunway Pyramid ye. Depan Aussino je. Sebelah eskelator LG tu. Ada banyak kiosk kat sana, nanti uolls mesti jumpa kiosk Bambino's ni. Confirm.

Yang ni saya belikan utk Neidal. Harga rm39.30 skrg. Before discount is rm49.90. Full leather ye. Cow leather jangan risau uolls. Excited gila masa jumpa kasut ni haritu. Sebab kasut ni ringan, sesuai untuk budak. Pastu macam trendy je bila pakai. hehe.. 

So sesiapa yang nak tengah mencari kasut macam ni, pegi sekarang sementara masih SALE! 

Good luck uolls.




Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin