Tuesday, January 5, 2010

lawaks lawaks...

*gambar yiyen yang sdg tersenyum2 kambing dgn beg Barbie nya*
****************

Sedang aku khusyuk berfb....
Aku terdengarla mcm ada berita kecoh2 bergaduh dalam buletin utama tv3..
cepat2 la aku berlari ke depan tv utk tgk apa yg berlaku.

Yiyen yg tgh main lego pun heran kenapa aku berlari depan tv..
Then tanya papa,apa yg berlaku.."kenapa pa?"
Dia dengan nak tak nak jawab.. "Bapak sekolah,Anak nak pindah"
hah!! "what? selalunya..anak sekolah,bapak yang nak pindah..?"
Apa dah jadi? siap gaduh2 masuk tv3 lagi ni?
Dia pun ulang,"TAPAK SEKOLAH NAK KENA PINDAH LA"!!
wakakakakakak........ :)
memangla kurang pendengaran betul aku ni...
terus ketawa terbahak2 hokey....wth..

yiyen pun ikut ketawa! dia pun terus buat lawak..ketawa macam KANGAROO!!

wakakakakak....
*sambung ketawa*

itulah khusyuk sangat online sampai berita pun xdengar~
hmmmmm...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin