Sunday, September 21, 2014

14 / 9 / 14


Repost from @dyanayo_tawith 

Ibarat bidadari yang turun ke bumi. 

Dia adalah kakakku. @nooryatitawith  a.k.a Bingo


Beza umur kami, tujuh tahun. Dia kakak yang garang. Kuat marah. Kuat mencubit. Aku nda suka dia. Dia selalu kasi nangis aku. Aku selalu nangis sebab dia marah marah aku. Cubit aku. Macam ketam. Aku panggil dia si ketam. Dia tau potpet potpet ja. Aku selalu merajuk sebab gaduh sama dia. 


Tapi.. Itu dulu. Masing-masing ada kenangan semasa membesar. 

Sekarang ni.. Dia adalah seorang kakak kandung yang terbaik yang aku ada. 

Seorang yang pemurah, happening, organizer, baik hati, berwawasan, sedia membantu, pemberi pendapat yang munasabah, always up to date in everything, the-also-known-as-the-salesperson sebab when she likes one thing, she'll share to everyone and make everyone buy it too! (E.g: Pandora haha) dan seorang ibu yang penyayang dan tetap garang kepada anak-anaknya hew hew hew. 


Dear sister, 

On your day, I wish you all the best in life, granted with powerful strenght to live in this world without our beloved dad, great life, great health.. And yes, 

Happy Birthday Bingo!!! Selamat Hari Jadi Ngo!! Semoga diberkati dan dirahmati Allah.. Panjang umur. Murah rezeki. Dan dikurniakan kesihatan, kebahagiaan, kasih sayang, kekuatan..bersama orang2 yg ko sayang.. Kami la tu.. Hehe. Jgn sedih2 ahh.. Kami saaaaayang ko.


The one and only Nooryati Septembia Sherly Tawith in the world. Thank u for everything and be happy on your day.. 😘😘😘

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin