Sunday, April 3, 2011

Cerita pasal Neidal :)


Aduh!! seronok sekali bila dapat menangkap gambar Neidal yang nampak kesemua gigi dia.. Bukan senang tau.. sampai berpeluh peluh di buatnya nak bagi dia gelak besar macam ni.. itu yang teruja sangat nak share dengan uolls kat blog ni..



Ensemboy dengan 7 batang giginya :) atas 4 batang, bawah 3 batang..
besar besar pula gigi dia tu..ramai juga yang terkejut sebab Neidal ni baru 11 bulan tapi dah 7 batang gigi. kawan sekerja saya bagitau anak dia umur setahun 2 bulan baru keluar 2 batang gigi..saya tahu proses pertumbuhan semua kanak kanak tak sama..seingat saya Yiyen pun cepat tumbuh gigi dulu..senang sikit nak bagi makanan pejal :) Neidal seawal 8 bulan dah makan nasi..



Baru siap mandi tapi masih dalam mood mengantuk lagi.. apa yang pasti SideBurn Neidal dah panjang..hehehe..memang sengaja saya taknak potong..nak tunggu dia genap 1 tahun baru nak potong.nanti tak hensem! Papa dia asyik cakap nak potong tapi saya dah cakap dengan dia nak potong masa umur Neidal genap 1 tahun..tinggal 26 hari lagi..tak sabar rasanya..




Inilah kerja Neidal kalau jumpa kakak dia..kesian kakak dia.tapi yiyen tak pernah pun marah adik dia walaupun Neidal siap pukul pukul muka dia.. Kakak penyayang lah katakan :)

ok itu je nak share dengan uolls semua buat masa ni.nanti i update lagi ok..nite nite :)



sape nak beli jam klik SINI

No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin