Friday, April 29, 2011

Neidal's Birthday Pack


Semalam ambik cuti sempena hari lahir Neidal yang pertama.. saja je nak mengenang kembali saat saat melahirkan setahun lepas :) Sempena itu juga, ada tugasan penting saya kena siapkan.. hehe.. apa dia? gambar di bawah ni adalah jawapan dia..



Ya itulah jawapan dia.. saya bertungkus lumus menyiapkan Goodie Pack Birthday Neidal untuk kawan kawan kat Nursery dia.. Kesemuanya ada 50 packs ye uolls :) OMG! agak lenguh jugalah tangan tangan ni menyiapkan assignment ni..hehe



Walaupun penat, tapi rasa puas hati sangat sebab dapat berkongsi hari bahagia dgn kawan kawan Neidal.. Selain 50 packs ni, saya juga ada sediakan beberapa puluh Goodie packs untuk kaum keluarga dan sahabat handai.. (gambar nanti saya upload di entry seterusnya) Actually tahun ni buat birthday Neidal kecil kecilan je kat rumah.. InsyaAllah kalau ada rezeki nak juga buat birthday dia kat luar. tapi tak pasti lagi kat mana. Nanti nak pikir pikirkan dulu ye.. Masa tak berapa mengizinkan..



Tapi oleh kerana nenekNeidal call saya semalam..cakap buat je lah Birthday Neidal tu sebab umur setahun kan.. his First birthday :) saya pun rasa macam tak best je kalau tak buat.. nantikan takde kenang kenangan.. lagipun yiyen dulu sebulan dah buat dah..then setahun lagi lah.. memang buat :) Tapi saya kekurangan idea mana nak buat birthday dia.. preferable date adalah pada 6 Mei ni sebab kebetulan nenekyiyeneidal nak datang dari Sabah.. U guys suggest nak buat kat mana ye? tempat yang berbaloi & stratergik ok.. then dah ada pakej dia cthnya kat KFC,McD, Pizza Hut etc.. kalau jadi, saya akan jemput semua ye jangan risau :) **Idea please datang**

p/s: Sticker Birthday pack tu i orederd from the one & only DALLY,Marryme2u :) her Design is superb! More update on Neidal's Birthday at Home soon ok :)



No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin