Friday, April 15, 2011

yiyeneidal.com and photoshoot


My Cutie Pie & My Honey Bee :)
Alzreil Neidal was born on 2010 & Nureen Aleesya on 2004

terserlah perbezaan warna kulit mereka :)

Ok hari ni seperti dijanjikan. saya nak ceritakan dimana saya buat photoshoot untuk gambar kedua kesayangan saya ni. Ianya terletak di dalam Sunway Pyramid Mall & the Studio called 2046 InDStudio :) sebenarnya dah lama nampak studio ni tapi belum ada masa nak buat photoshoot. Oleh kerana hari tu agak free,saya pun decide nak mengabadikan gambar si ensemboy ni untuk umur setahun dia.walaupun masa tu dia masih 11 bulan lebih tapi dah dekat dah setahun kan..muka tetap sama jer :p

They have a lot of package dan yang best sekali sangat murah! pakej yang saya ambil ni tak sampai RM100 pun..Gambar pun cantik siap bagi CD copies of the photos,ok lah kan.. Ada juga package utk Family siap dengan Frame lagi.nanti harus nak :)

Selain Sunway Pyramid, 2046 InSTudio ni ada juga cawangan kat Berjaya Times Square. Kat Sunway Pyramid ni kecik jer studio dia tapi they all sangat peramah.suka buat photoshoot kat sini! memang pandai mengambil hati saya ,Yiyen & Neidal..The package yang saya ambil ni actually for Neidal seorang,tapi dia bagi saya & Yiyen masuk sekali ..best kan..

Ok kalau nak ketahui lebih lanjut pasal 2046 inDStudio ni,boleh ke their website kat SINI dan their FB kat SINI ok.Saya just nak promote dan memang takkan dapat any discount pun with this write up.saya tulis ni sebab saya puas hati dengan their Service :)

Thanks once again 2046 InSTudio! We'll meet again soon!

XoXo
Mamayiyen.

4 comments:

  1. yiyen dah nampak kejelitaannyer....neidal yang comei......

    ReplyDelete
  2. hi kay,
    jelita ke? hehehe..
    anyway thank u :)
    p/s: neidal krm salam..

    ReplyDelete
  3. mcm mne boleyh lain kaler kulit? tp, still comey due2 :)

    ReplyDelete
  4. hi encikApple... kaler lain lain sbb beza 6 thn kut.. hehehe.. tapi yiyen punya sunburn xhilang lagi actually masa gi waterpark hari tu.. salah satu faktor dlm gmbr ni juga :)

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin