Monday, March 7, 2011

Yiyen dah ada wallet baru!


Holla sekali lagi.. just nak share dengan uolls semua yang anak i yang umo 7 tahun tu dah ada wallet comel macam kat bawah ni. Ayo! kecik kecik dah ada wallet Guess! Seingat saya, saya mula mula pakai jenama Guess pun masa saya umur 21 or 22 tahun. Itupun adik lelaki saya yang belikan beg Guess tersebut.

OMG! bila sebut pasal handbag tu,baru teringat dah dekat setahun tak guna handbag tu.masih tersimpan elok lagi dalam dustbag dia kat almari solek saya. Esok nak tengok condition beg tu..masih elok lagi ke tak..aduhh nilah kalau banyak sangat beli beg. Hari tu dah jual 3 handbags kat Auntie saya memandangkan beli tapi tak berapa pakai :p

Owh ya,rasanya nak jual beberapa koleksi jam tangan saya sebab kesian sangat tersimpan elok di dalam bekas dan tak di pakai.. nantilah nak snap dulu jam tu baru boleh upload :) ada jenama Guess, Titus & Ellesse :) murah murah jer. price range dalam 150 to 200.semua per Loved la.

Minggu lepas WRISTLET COACH yang saya nak di jual hari tu,dah pun terjual.. Thank you so much for the purchase Nita :) Nita dapat best price dari ku :) uolls sudi sudikan lah diri klik pada post 'For Sale' ye...manatau ada yang berkenan di hati kan.. hehe..


wallet baru Yiyen :) comel kan!
thanks NenekYiyen sebab belikan wallet ni untuk Yiyen.mama dia pun suka!


2 comments:

  1. untung oh c yiyen,
    kecik2 dpt guess!!
    hihih...

    aku ni tggu kerja,
    baru merasa beli sndiri tu smuaaaa...
    hihi..
    tu pun baru ada brapa jaa..haha

    ReplyDelete
  2. kan..mmg beruntung durang ni..kecil2 dapat yg branded3 punya kunun :p

    ReplyDelete

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin