Wednesday, March 23, 2011

Baju baru untuk cik Ipoon :)


Aduhh!! lama banget tak update blog :) sorry ye kengkawan.bukannye ape.. sibuk mengkaji macamana nak guna cik Ipoon kita ni..hehehehe.. Alhamdulillah dah genap seminggu guna iPhone4 aka cik Ipoon ni dan dah get used of it.. gumbira sekali aku ketemu kamu Ipoon :)

Yeay! lepas beli Ipoon hari tu, terus beli baju untuk dia tau! kesian sekali dia kesejukkan kalau takde baju..hehe.. oleh kerana tempat yang paling dekat dengan rumah untuk mencari baju Ipoon ni ialah kat Carrefour, so saya pun singgahlah ke Carrefour Bukit Rimau. dekat je dengan rumah i pun.. eh eh sama lah pula :p


Jenama baju Ipoon: CAPDASE (Wah siap ada brand gittew!!)


Masa survey baju apa nak beli hari tu.. salesman tu terus promote jenama ni kat saya.. untuk iPhone4, akak better ambil ni...jenama ni memang khas untuk iphone kata dia.hmmmmm dalam hati saya ye lah tu..entah betul entah tidak..saya pun belek lah casing lain dulu.. tapi bila dia beria ia cakap jenama ni memang original dan ada website dia sendiri.. barulah saya terbuka hati nak beli :)




Ok ni nak bagitau ni... dalam packaging yang salesman tu promote kat saya hari tu.. ada 5 in 1 dalam dia.maksudnya.. ada soft jacket, screen protector, apple logo's protector at the back, video stand & black casing ni.. video stand tu, dia bgtau saya.. kalau nak tengok Youtube amat bergunalah, sebab handphone boleh di tegakkan so leher tak sakit tengok handphone sambil tunduk..




Yang ni screen protector dia..semua dah ada dalam set tu.. harga sebenar satu set ni adalah RM99 ye..tapi oleh kerana saya berjaya 'memujuk' taukeh kedai hari tu..dia pun bermurah hati jual kat saya dengan harga RM65 per set! :) berbaloi kan.. sangattttt.. owh ya..perbedaan diantara casing yang ori dengan yang tak ori ialah.... casing tu tak akan fit dengan betul pada iPhone kita dan ada kelonggaran sedikit.. paham kan maksud saya?



Haaa..ni lah dia video stand tu..canggih tak? hehehe.. video stand ni boleh ditanggalkan kalau taknak guna.contohnya kalau kita nak guna untuk telefon je..tak payah lah guna stand ni..kang orang cakap overan pula kan.. hehe..


Ok yang ni memang kaler soft jacket saya..kaler kelabu gittew..memang saya pilih kaler yang agak transparent ni..sebab senang nampak kalau ada habuk kat dalam tu.. takpe next time kita cari kaler hijau pula ye.. kesemua image ni saya google je sebab tak sempat nak amik gambar cik Ipoon sebab dia malu malu...awwww! oklah itu jer nak citer pasal baju cik Ipoon kita ni.. semoga dia bergumbira dengan baju baru dia ye cik Poon :)




No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin