Monday, December 9, 2013

Mamayiyen & Pandora





Sejak dua menjak ni, tetiba suka sangat dengan Pandora. Pandora ni actually a join venture / produk Habib Jewels. Ada banyak cawangan kat Malaysia sekarang. Saya biasa pegi kat Pandora setia City Mall & Alamanda tapi paling suka ke Pandora Empire shopping gallery. SA dia baik sangat dan peramah.

Suka sebab nampak cantik bila pakai dan pada setiap charms ada maksud tersendiri. Contohnya kalau mother's day ada charms untuk itu, untuk friendship pun ada etc.

Untuk koleksi Pandora Mamayiyen sekarang, bertemakan PURPLE. hehe.. cantik tak collections kita? InsyaAllah setiap kali ada hari penting, nak beli charms ataupun dapat as a birthday gift ok juga kan..

Buat masa ni, saya mampu ada yg sterling silver je, takde lagi yang emas. Mahal okeh kalau emas T_____T Harga kalau gelang silver tu je without charms pun dah RM295. Satu charms, start dengan harga RM139 keatas kalau tak silap saya. Takpe pelan pelan buat koleksi ni. Confirm penuh nanti kan. Jom kita buat koleksi sama sama. Mesti meriah nanti :) Pandora Club katanyer. yeehaaa..


No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin