Wednesday, February 6, 2013

Me & My BFF





Salam Rabu semua..
Sorrylah asyik senyap je kan Blog Mamayiyen sejak dua menjak ni. Hehe..

Hari ni nak share dengan uolls semua gambar saya dengan bff saya. Masa ni kami ke KLCC berjumpa untuk minum petang sebab ada hal katanyer.

Tudung yang dipakai oleh bff saya tu, confirmlah dari L_Adorn, dah duta L_Adorn kan. Tudung saya tu / long scarf pula dari H&M jer.

Kami sekejap je kat KLCC hari tu, lepas chit chat2 dan cari barang sikit, balik rumah dalam pukul 3 petang. Saya ni actually tak pandai sangat drive sorang ke KLCC. Selalunya cik abang yang drive. So hari tu memang agak sesatlah juga ke KLCC. Parking kat area Aquaria pula. Rasanya menara Exxon Mobile kot. Nasib baiklah bersambung dengan KLCC tempat tu +_____+ Kesian saya kan. Kalau Shopping Mall lain, saya ok sikit. KLCC ni saya memang Failed..

Ok itu jer nak cerita. Start semalam, saya kena makan 2 jenis Antibiotics pula. Oh Sedey :(



No comments:

Post a Comment

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin