Friday, February 15, 2013

Cuti cuti Goldcoast Morib!



Hi uolls!

Sorry lama xupdate panjang lebar macam hari ni.. kena tunggu masa yang sesuai baru dapat mengupdate :)

 Yeay!! Akhirnya hajat nak bercuti ke Goldcoast Morib hari tu tercapai juga akhirnya.. Kawan kawan duk cerita best ke sana..so saya pun menyimpan niat ke sana. Kebetulan hari tu website yang selalu jaul voucher, iaitu Living Social buat promotion murah gila! RM150 jerr untuk satu family worth RM664!


 

Apa lagi, terus lah beli kan.. uolls cari lah voucher tu siap2 kalau nak beli, sebab memang theyolls selalu buat promotion tau.. Ok ni gambar saya masa nak bertolak ke Goldcoast hari tu. Muka teruja gittew :)
Semua gambar gambar saya ni ada kat instagram ye. Kat IG saya memang cepat update.. bukan macam kat blog ni ^_____^

sorry uolls..

ok jum start entry cuti cuti ke Goldcoast Morib :)





Sesampai di sana... terus snap2.. cantik sekali tempat ni kan.. Yiyen dgn neidal memang teruja dan tak sabar nak terjun kolam :) 

o ye, actually ada jakuzzi dalam bilik kami ni tapi xsempat nak upload gambar dalam ni..uolls boleh usha gambar kat Instagram @nooryatitawith juga ye.





 Ok kami bertiga dah bersiap nak mandi ni.. jom!!




Ni actually gambar keesokan harinya.. dah nak checkout & sedang bersarapan time ni :)
minum juice katanyer..




Izinkan i bercamwhore dalam lift ok. hehe..





Bergambar dengan anak anak. Papa adalah photographernya :)




Cantik kan Goldcoast Morib! Ni pemandangan awal pagi dari bilik kami :)
subhanAllah..




Sesiapa yang nak tau saya beli kat mana saya beli swimming suit ni, uolls boleh dapatkan dari butik Turkuaz / Gulyn ok. Ada kat Sacc Mall & Alamanda.




Papa, Yiyen & Neidal




Sedang bermandi manda.. saya masa ni jadi photograper pula..




Neidal dengan bangganya menari dalam kolam..hehehe..





Kaki saya dengan selipar diorang :)




Neidal main tepi pantai keesokkan harinya..




Yiyen & Neidal
kegembiraan..



My Love :)



Yeahh!!




Bercanda dipasiran pantai katanyer..




Ok thats all..
Tak sempat nak letak caption panjang panjang sebab baru balik kerja ni..

nak masak dulu ok..



Hopefully uolls enjoy the pictures as i do..



Tata..


2 comments:

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin