Sunday, August 12, 2012

Sandal Raya Mamayiyen pula :)

Sebut je Hari Raya, semua nak yang baru kan.. katanyer.. hehe. Bukannya apa, saja je nak ambik mood raya tu :)

Sandal raya tahun ni saya beli di Butik Lewre, Mid Valley minggu lepas. masa adik saya si Cheng2 tu datang KL, kebetulan nak hantar iPad2 dia yang rosak, kami pun sambil2 tu menyoppingkan diri di sittew :D

First time nampak sandal ni, terus berkenan dgn design dia. bila try sangat selesa dan sesuai dipakai masa bertandang ke open house raya nanti. Tak payah nak susah susah tanggalkan button atau zip sandai :) sarung je.

Ok harga sandal sangat berbaloi sebab rm55 je ^______^ untung bukan? Mula2 terpikir nak beli sandal Coach rm500+ tu, tapi bila pikir punya pikir punya pikir, *berapa kali pikir daa* haha! baik ambik sandal ni je. murah 90% dari sandal Coach tu. Walaupun satu hari nanti nak juga beli sandal C ittew.. hukhuk..

Ok, sesiapa rasa nak sama sandal dengan saya raya nanti, silalah. i tak kisah pun. nanti tag kat instagram saya ye kalau sama. ig saya, sama mcm acc twitter @nooryatitawith ❤

harusss...

2 comments:

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin