Sunday, August 19, 2012

BerFareeda di pagi Syawal ❤





Salam 1 Syawal semua. Balik je keje pagi tadi, terus siapkan hidangan di pagi raya. Semalam, cik abang dah siap rebus nasi himpit. Rendang tok saya tempah sekilo dari kawan sekerja, sate instant hubby beli dari Ayamas siap dengan kuah kacang sekali. Ok lah kan sebab kami berempat je di pagi 1 Syawal ni. Esok baru beraya beramai ramai..

Lepas hidang semua bahan2 tadi, terus siapkan Yiyen & Neidal dengan baju raya. Pastu saya pula bersiap berbaju raya. Husband balik je dari masjid, bersalam salaman dengan dia dan anak anak, bergambar dan makan satu family ( berempat je pun ) saya pun terus berehat sekejap sebab kena bertugas petang pula lepas tu. ( 2pm )

Dan sekarang sedang menunggu sekiranya ada kes kes kecemasan pembedahan di dewan bedah. Hopefully dewan bedah hari ni cool je kan.hehe.

Ok, berbalik kepada tajuk sebenar entry ni, tercapai juga hajat nak ber Fareeda di pagi raya. Bersusah payah beli tudung ni tau. Nanti saya ceritakan ok. Kuikuikui.. Ape ape pun lepas ni ada satu lagi tudung Fareeda nak pakai di Hari Raya ni. Tunggu kemunculannya ok :)

harusss..

2 comments:

Advertisement

Blog Widget by LinkWithin